کمی از هوای گرم این چند روز


خانه ساکت است.دیگر کودکی نیست تا چرب زبانی کند و سکوت مداوم را بشکند هفت روزست که جایش خالی است. نمی دانستم دلم برایش تنگ خواهد شد و چنین در انتظار بازگشتش به خانه مسکوت هستم. روزی که به دنیا آمد.خوشحال نبودم.انتظار حضورش را هیچ کس نداشت.گریه های شبانه اش آزارم می داد و مانع از درس خواندم می گشت. پانزده سال از من کوچکتر بود و من بچه دوست نداشتم.هنوز هم ندارم. ولی او را دوست دارم .نه برای سکوت خانه که من به سکوت معتادم. برای وجودش .برای حرفهایش. لبخندش. شلوغ کردنها و از پله بالا و پایین رفتنهایش .گریه هایش و بازیهایش.می دانم دوست داشتنهایم (مان)از سر خودخواهی است .و من خودخواهم این را خوب می دانم. و حالا که نیست جای خالیش را و وجودش را چنین حس میکنم. آری وقتی نیست. مثل درخت بید وسط حیاط که دیگر نیست و من فهمیدم چقدر کم نگاهش کردم و حالا که نیست حیاط دیگر آن حیاطی که من از راه رفتن در آن لذت می بردم نیست.خودخواهم . نیست و من دیگر لذت نمی برم. و اینها تنها موارد کوچکی است .کوچک. از دل تنگی به کجا رسیدم !

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ص دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ب.ظ

تازه به همان جایی رسیده‌ای که من مدتهاست که در آنجا مسکن گزیده ام ...

حامد دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ب.ظ http://dohich.blogdrive.com

و کودکان
تجلی صریح گوشه های پنهان وجود ماهستند
که در بستر اراده انسان
تحققی جسمانی یافته اند.

در بستر اراده انسان!!!

م ر ی م دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ب.ظ

چرا نیست ؟؟ کجا رفت ؟؟

بر می گرده. رفتن مهم نیست انچه که در این رفتن رخ می دهد مهم است وقابل توجه. نوشتم که.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام الهام!

سلام ناشناس عزیز!

پیام سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:43 ب.ظ http://payamra.com

هر وقت چیزی و کسی را از دست میدیم تازه بیادش میافتیم که ای داد بیداد .... رفت و دیگه نیست ...

پری چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:10 ق.ظ http://kingofseason.persianblog.com

سلام. می بینی سلام کردن به کسی که سلامو می فهمه چقدر سخته.
خود خواهی ما از بی توجهی دیگران سر چشمه می گیره و ما نیز خود با بی اعتنایی به اطراف این شعله بیدار را دامن می زنیم.
پاینده باشی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ب.ظ

این دوست‌داشتن‌ها واقعا خودخواهیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد