پیوست


این قسمت رو به مطلب پایین پیوست می کنم.*
هوای گوشه کنار وجودم ابری وگرفتس برای همین نمی خوام به نوعی آینه جلوش بگذارم وازش ابدیتی بسازم.تر جیح می دهم مدتی این جا نباشم  وننویسم.تا کیش را نمی دانم
شاید یک هفته‌٬شاید چند هفته وشاید...........فقط نگرشی دیگر به خویشتن لازم است و......
ولی به وب دوستان همواره سرمی زنم .هر چند شاید کمتر حضورم را اعلام نمایم.

*دلیلش هم میل صمیمانه ونقادانه یکی از دوستانی است که همواره لطفش را شامل حالم می کند.و برآنم داشت تا این ها اضا فه کنم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:05 ق.ظ http://restart.blogsky.com

...
نه نغمه ی نی خواهم و نه طرف چمن
نه یار جوان نه باده ی صاف کهن
خواهم که به خلوتکده ای از همه دور
« من باشم و من باشم و من باشم و من »

(مهدی اخوان ثالث)

[ بدون نام ] شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:06 ب.ظ

مهربان ! امیدوارم از سفر درونت هر گاه که بازگشتی با کوله باری از آموخته های درونی و شناخت بهتر خویش بازگردی . ترا من چشم در راهم ...خرد روشنی راهت باد.

می شناسیم.من نیز می دانم که می شناسمت هر چند بی نشان امده ای.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد